tiistai 18. joulukuuta 2012

Royal Suklaa



Toissa viikolla sain sähköpostia, jossa tiedusteltiin mun osoitetta. Mulle haluttaisiin lähettää pieni joulupaketti Royal suklaalta. Olivat mun blogiin tykästyneet! Mä häkellyin. Ihan todenteolla. 


Suklaiden mukana oli resepti herkullisen näköiseen kääretorttuun. Laitan kuvan ohjeesta teille mukaan, jos te innostutte kokeilemaan! Mä en just nyt ehdi tuota kokeilemaan, joulun jälkeen varmaan paremmin aikaa ;)


Royal suklaa on itselleni jo lapsuudesta tuttu. Lapsena itse asiassa luulin, että se on aikuisten tai kuninkaiden suklaata, eikä lapset sitä syö. Muistan, kun äitini kantoi laukussaan aina kyseistä suklaata.


Onko teille Royal suklaa tuttua? Mikä on teidän lempparia? :)


Tummasuklaa

 
Maistuu mun mielestä kuin muutkin tummat suklaat. Vähän suklaiselta, vähän makealta, vähän pahalta.
Lapset tykkäs tosta, mutta musta tuntuu, että noissa on joku vika ja ne tykkää monista asioista, joista niiden ei pitäisi!

Maitosuklaa


Tää on metkan makuista. En osaa sanoa, mikä se hassu maku siinä on, ehkä vanilja, joka antaa sen metkan maun. Eikä siis huonolla tavalla! Todellakaan. Kivan erilaista tavalliseen maitosuklaaseen. Ehdottomasti. Toisiksi parasta näistä kolmesta.

Pähkinäsuklaa


Parasta. Ehdottomasti. Pähkinäpalat on tosi pieniä, muttei liian. Maistuu makealta ja pähkinältä, ihan kunnolla. 

Jätin muutaman palan jokaista itselleni iltojen herkutteluhetkiin, meinasi karhukopla nauttia koko satsin! Huh! Kerkesin pelastaa omani ennen kuin oli liian myöhäistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti